Köpings Gymnastikförening
Gymnastik

Barngymnastik

Barngympa är perfekt för alla barn som vill upptäcka rörelseglädjen!
I barngymnastik blandas lek och grundläggande motorikträning med mer gymnastiska övningar som kullerbyttor och hjulningar beroende på vilken nivå gruppen är på.

Vi har hög förfrågan på barngymnastik men tyvärr få barngymnastikgrupper. Detta är på grund av att det just nu är stor brist på ledare. Kan du tänka dig att var ledare för en grupp? läs mer längst ner på sidan så hjälper vi dig vidare.

Terminen startar v.3

Tidigare aktiva barn har förtur i sin grupp och nya barn tas in i mån av plats.

Här gör du anmälan

Medlemsavgiften betalas direkt via vårt bokningssystem. Gäller endast barn och ungdomsverksamheten.

Nedan ser ni aktuella grupper:

Barngymnastik födda 2020-2021 (Ny grupp vt-24)Startar: Söndag 11/2Träningstid: Söndagar kl 09.00-10.15 Elundskolans gymnastiksalLedare: MalinInfo: barn deltar tillsammans med en vuxen på en rolig gympastund.Barngymnastik födda 2018-2019 (Ny grupp vt-24)Startar: Söndag 11/2Träningstid: Söndagar kl 10.30-11.30 Elundskolans gymnastiksalLedare: Malin och Emilie

Barngymnastik födda 2019-2020 (Ny grupp vt-24)

Startar: 15/1
Träningstid: Måndagar kl 17.00-18.00 Munktorpskolans gymnastiksal
Ledare: Linnéa, Camilla och Amanda

Barngymnastik födda 2014-2015

Startar: 15/1
Träningstid: Måndagar kl 17.00-18.00 Nibbleskolans gymnastiksal
Ledare: Malin och Magdalena

Om ni önskar en grupp för ert barns årskull hjälper vi er gärna att starta en grupp om ni kan tänka er att ställa upp som ledare eller vet någon annan som kan ställa upp och hålla i gruppen.

Vi söker ständigt nya ledare. Vill du veta mer om vad som förväntas av våra ledare kan man läsa vår ledarpolicy under fliken För ledare

Kontakta oss på kopingsgymnastikforening@gmail.com om ni är intresserade av att starta en grupp eller vill ha mer information om vad det innebär.

Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade